Általános szerződési feltételek (ÁSZF)
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a "Szolgáltató adatai" alcím alatt részletezett fél, mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett weboldal használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai
- A szolgáltató neve:
- Molnár László e.v.
- Telefonszáma:
- +36 70 627 9494
- A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:
- mlaszlofoto@gmail.com
- A szolgáltató székhelye
- Bánd, Rákóczi u. 16/A, 8443 Magyarország
- Adószáma:
- 79200022-1-39
- A szerződés nyelve:
- magyar
- A tárhely-szolgáltató adatai:
- RACKFOREST ZRT. Cím: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 11. 5. em. B05001. Adószám: 32056842-2-41
Alapvető rendelkezések
1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Az ÁSZF módosításának jogát fenntartjuk.
1.3. A weboldal, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme: A weboldalon megjelenő képek szerzői jogvédelem alatt állnak, semmilyen formában nem használhatók fel! A megrendelt képek kinyomtatott formában képeslapként felhasználhatóak. Ha az eredeti digitális fényképek felhasználási lehetőségei iránt érdeklődik, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot! A weboldal nem nyilt forráskódú részei (saját kód) felhasználása szintén szerzői jogvédelem alatt áll.
1.4. Rendelkezésre állás: A weboldal a hét minden napján, a nap minden órájában 99%-ban rendelkezésre áll. Előre nem jelzett karbantartási illetve műszaki hiba miatti kimaradás előfordulhat, a kimaradás miatt elnézést kérünk, felelősséget nem vállalunk. Hiba esetén kérjük vegyék fel velünk a kapcsolatot! Telefonon kérjük reggel 8 és délután 18:00 óra között keressen minket!
Adatkezelési szabályok
1.5. A jelen adatvédelmi tájékoztató elérhetőségére: ÁSZF
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre: Nyomdai úton előállított, elsősorban légifelvételekből készült postai képes levelezőlapok.
1.6. A megjelenített termékek elsősorban online de akár telefonon is megrendelhetőek. Személyes megtekintésre nincs mód.
1.7. A weboldalban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg.
1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.
Rendelés menete
1.9. A rendelés menetének részletes leírása.
- A látogató a weboldalon megkeresi a számára tetsző képeslapot.
- A kép mellett lévő darabszám választóval megadja, hogy mennyit szeretne.
- Ha mégsem kéri az adott képeslapot, akkor a számlálót állítsa nullára, vagy a kosárba lépve törölje!
- A kosárba lépve ellenőrizheti a kiválasztott képeslapokat és azok darabszámát.
- A kosár oldalon ki kell tölteni a megrendelési és szállítási adatokat.
- A rendelés elküldése gomb megnyomása után a Felhasználó és a Szolgáltató is kap e-mail értesítést a megrendelésről.
- Ez után felvesszük önnel a kapcsolatot, a nyomdába küldés előtt végső adategyeztetés céljából megkereshetjük önt telefonon.
1.10. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek: Amennyiben módosítani szeretne a rendelési adatokon (név, elérhetőségek, kép, darabszám) kérjük lépjen velünk kapcsolatba a jelzett lehetőségek egyikén. Nyomdába küldés után a megrendelés a rendelés tárgyát és darabszámát nem áll módunkban változtatni. A nyomdába kerülés ideje a megrendeléstől számított 1-7 munkanapon között.
1.11. Fizetési lehetőségek leírása: A termékek feltüntetett ára bruttó ár. A termékek megrendelésére kizárólag előrefizetés (előre utalás) esetén van mód. A fizetés módja banki átutalás.
A szállítási költség a Szolgáltatót terheli. A Felhasználó a szállításért nem fizet. A feltüntetett árak a szállítási költséget is tartalmazzák. A szállítás módját a kosár oldalon választhatja ki a megrendelő.
1.12. A szolgáltató weboldal köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
1.13. A megrendelések feldolgozása 2 munka napon belül történik.
1.14. Az általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 10 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
1.15. Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Elállás joga
1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete a jelzett jogszabályban meghatározott feltételek szerint történik.
Jótállás
1.18. A PTK-féle kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai. A kötelező, sávos jótállás szabályai, amennyiben a weboldalban jótállásköteles termékek találhatók. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet.
Amennyiben a leszállított termék mást ábrázol, mint ami a megrendelésben szerepel, illetve ha a nyomdai termék sérült vagy hibás, akkor hibát javítjuk és újra küldjük, vagy elállhat a megrendeléstől. A hibás terméket minden esetben kérjük visszaküldeni!
Panaszkezelés
1.19. A weboldal köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről – ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével – és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és – ha a panaszokat ilyen módon is fogadja – elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.
Vegyes rendelkezések
1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Veszprémi Járásbíróság illetékességét.
Bánd, 2024. május 12.